Home » » Ahmet Hakan'dan Kütahyalı'ya: Tutuklanacaksın oğlum

Ahmet Hakan'dan Kütahyalı'ya: Tutuklanacaksın oğlum

Written By Anadolu Haber on 19 Aralık 2013 Perşembe | 06:57

Ahmet Hakan'ın Hürriyet gazetesindeki "Tutuklanacaksın oğlum Rasim" başlıklı (19 Aralık 2013) yazısının igili bölümü şöyle:


Tutuklanacaksın oğlum Rasim
 

OĞLUM Rasim, tutuklanacaksın. Hapislerde çürüyeceksin.

Polisler ve savcılar son hazırlıklarını tamamladı. Ek iddianame geliyor. Demir parmaklıklar seni bekliyor oğlum.

Aklını başına al. “Haydaa” ya da “maydaa” falan diye höykürme.

Bana da kızma... Ben elçiyim oğlum elçi... Elçiye zeval olmaz.

Ayrıca önümüzdeki salı senin depremin olacak.

*

Şaka lan şaka... Şaka yaptım Rasim. 

Korkma. Korkma.

*

Hakkımda onlarca kez yazıp söylediğin şeylerin tıpatıp aynısını sana yazarak azıcık empati yapmanı istedim. Nafile bir çaba olduğunu bilsem de seni birazcık utandırmak, yüzünü bir santim olsun kızartmak istedim. Korkma. Rahat oyna.

Share this article :

0 yorum:

Yorum Gönder

Anadolu Haber Günlüğü



 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Anadolu Haber - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modified by CaraGampang.Com
Proudly powered by Blogger